Producten

  • Kan ik ook eigen foto's op een product laten drukken?

    In principe kan dat. Op dit moment bieden we nog niet de mogelijkheid om zelf alles via de site te doen, maar u kunt via het contactformulier vragen naar de mogelijkheden en prijzen.

Vragen en klachten

  • Waar kan ik terecht voor vragen en klachten?

    U kunt het beste contact opnemen via het contactformulier. Normaal krijgt u binnen 23 uur antwoord.

Ruilen en retourneren

  • Hoe zit het met ruilen en retourneren?

    14 dagen bedenktijd:

    U heeft 14 dagen of 7 werkdagen  de tijd om te beslissen of u het product houdt of dat u het retourneert. Uiteraard houden wij ons aan de Wet koop op afstand.
    Wanneer u besluit om de zending te retourneren dan dient u zelf de verzendkosten te betalen.
    Vermeld altijd uw bankrekeningnummer, ordernummer, naam en woonplaats bij het retourneren.

    Voorwaarden retourneren:
    Het product/de bestelling dient uiterlijk binnen 14 dagen geretourneerd te worden. Gebeurt dit niet dan behouden wij ons het recht om de retournering te weigeren.
    Het product dient  onbeschadigd, compleet en in de originele verpakking geretourneerd te worden.
    Indien u zich niet aan deze voorwaarden houdt kunnen we een bedrag in mindering brengen of de retournering in zijn geheel weigeren.

    Klachten:
    Bij klachten over één van onze producten neemt u contact met ons op via mail of telefoon en wij doen dan onze uiterste best om de klacht zo snel mogelijk te verhelpen en op te lossen. Wij staan bekend om onze goede service en snelle afhandeling,

    Ruilen en retourneren:
    Indien u een product wilt ruilen of retourneren neem dan contact via ons contactformulier en wij nemen altijd binnen maximaal twee werkdagen contact met u op.

    Belangrijk:
    Vermeld bij het ruilen of retourneren altijd alle gegevens erbij zodat wij makkelijk kunnen terug zien om wat voor bestelling het gaat.

Bezorgen

  • Kan ik ook komen afhalen?

    Als u in de buurt van Sittard woont of bereid bent hier naar toe te komen, dan wel.

  • Hoe snel leveren jullie en wat kost dat wel niet (of wel)?
  • Verzenden jullie ook naar het buitenland?

    Ja, vooralsnog verzenden wij ook naar België en Duitsland.

Betalen

Algemeen

  • Mijn vraag staat er niet bij

    Stel uw vraag via onze contactpagina en u heeft binnen 24 uur een antwoord.

  • Waarom hebben jullie voor deze domeinnaam gekozen?

    Dat is een heel verhaal. De site heet Kado’s van Jo, maar je kunt geen apostrophe in een domeinnaam zetten en kadosvanjo.nl vonden we niet uitzien. We hadden ook voor Cadeaus van Jo kunnen kiezen, maar dat vonden we ouderwets. Mijn bijnaam is Jo (vrienden noemen mij en mijn man (Jos) wel vaker Jo & Jo).  Toen kwam iemand met dit idee, dus bewust een verkeerde spelling, en dat vonden wij wel grappig.